Fotečka pro potěšení

Fotečka pro potěšení
naše malá Zorinka....

pátek, října 20, 2006

OBEJMUTÍ ZDARMA

Na blogu mojí kamárádky jsem dnes narazila na opravdu velmi inspirující příběh. Myslím, že krásně vystihuje to, po čem lidé hodně touží, ale často neví, jak k tomu dojít. Být jednoduše a prostě milován. Vím sama jaké to je, zůstat jako "kůl v plotě" a necítit blízkost někoho, kdo vás má rád a kdo vám to dá najevo. A na druhou stranu si velmi živě pamatuji (ač je to už nějakých 5 let stará událost) okamžik, kdy mě jeden člověk z upřímné lásky nezávazně objal. A nebyl to můj "přítel" ani manžel.... byl to prostě kamarád, kterého si velmi vážím a ačkoliv jsem ho už 4 roky neviděla, tak na tohle objetí asi nikdy nezapomenu. To bylo řádné FREE HUGS. :-)
Možná je to tak trochu za hranicemi přípustného chování na veřejnosti, ale .... jak napsala Petra "A kdo z nás někdy nepotřebuje obejmout.......?" ..... Tak se pojďte inspirovat. PESTRÝ BLOG - FREE HUGS

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobry den,
dostala jsem se na Vas blog ze stranek o sari, kde je odkaz na Vas pribeh se sarim.
Dojate jsem si precetla povidani o ptaccich a remosce a mela jsem na konci slzy v ocich...
Dekuji take za clanek o obejmuti zdarma - i ten videoklip, ke kteremu jsem se proklikala me docela dostal...
Takze diky za Vase stranky a preji hodne radosti a lasky do zivota...
Martina

Mája řekl(a)...

Moc děkuji Martino. Jsem opravdu ráda, že jsem mohla někoho potěšit a inspirovat!
Maja

Anonymní řekl(a)...

Ahojky,já sem tohle video osobně viděla včera.....narazila jsem na tuto kampan a moc mě zaujala,bydlím v okolí Zlína....a chtěla bych taky FreeHugs uspořádat,třeba ve Zlíně,nebo někde poblíž..prosím kdo by měl zájem se mnou jít do toho,a objímat lidi jen tak pro radost,z úsměvů..:-)Tak dejte vědět na ICQ:249562472 nebo na e-mail starterka@seznam.cz díky:-)