Fotečka pro potěšení

Fotečka pro potěšení
naše malá Zorinka....

středa, října 04, 2006

SÁRÍ? Jak ses k tomu prosím tě dostala?

Abych pravdu řekla, tak já to už ani přesně nevím. Prostě jsem jednou přemýšlela o něčem pěkném na sebe, co by nějak podtrhlo, že jsem žena a co by se mi líbilo a bylo pohodlné a taky se to líbilo mému manželovi a nějak jsem se dostala na web stránky, kde se mluvilo o sárí. Tak jsem se dívala a dívala a moje představivost pracovala a manžel nebyl proti a že mi jedno takové koupí. Po nějakém čase z toho sice sešlo, ale za další půl rok se to vyrojilo znovu a nakonec mi manžel jeden takový kus látky opravdu koupil. Vybral mi ho sám objednal přes internet aniž bych tušila co vlastně objednal. Když nám však zásilka přišla, nějak si s tím moc nevěděl rady. Přišla totiž obálka a v ní cosi barveného, složeného a tvrdého, co připomínalo spíš kus kartonu, než krásná lehoučká sárí, která jsem viděla na internetu. Nechal obálku v kuchyni a že prý mám na stole "dárek". Netvářil se moc povzbudivě. (Ani se mu nedivím :-)). Také jsem byla nejprve tak trochu zklamaná, ale narozdíl od něj jsem měla načteno, že je třeba bavlněné sárí nejprve několikrát vyprat aby se vůbec dalo nosit. Tak jsem se pustila do prani a máchání a praní a máchání a ....... Tuto činnost jsem musela opakovat několikrát. Po každém praní zůstala voda tak neskutečně obarvená, že jsem se bála, že moje nové sárí snad úplně ztratí svou barvu. Teprve asi po 5-tém vyprání, vymáchání, vysušení a vyžehlení jsem se mohla pokusit se do toho pruhu barevné látky zamotat.

Obléknout se vkusně do toho cca 6,5 metrů dlouhého kusu látky ale taky není zrovna jednoduchá záležitost. To jsem si vyzkoušela hned napoprvé, kdy jsem se motala a motala a snažila se dělat rovnoměrné sklady a nezapomenout mít sárí dobře zastrkané za spodničkou .... nějak jsem se do toho sice zamotala, výsledek však nebyl úplně k mé spokojenosti. Ale já se přeci nevzdám! Tak jsem to zkusila za pár dní znova, tentokrát vyzbrojena znalostmi z cizojazyčných web stránek, kde byly návody jak na to! Musím říct, že to bylo lepší a že to ocenil i můj manžel, který si mě pak, s radostí jemu vlastní, z toho sárí zase vymotal. :-)


Sárí (podotýkám, že bavlněné) se mi nakonec velmi zalíbilo a teď ho nosím jako domácí oděv. Dělám v něm téměř všechny domácí práce. Ač se to nezdá, když zvolím trochu jiný způsob oblékání (existuje jich více), tak mi nikde nevyčuhuje a nepřekáží a přitom je to velmi příjemné a volné oblečení. Jednu vadu má! Jak podotkla vtipně moje sousedka - "...asi se v tom blbě mejou schody!" Ale uznejte sami ..... v takovéhle nádheře se přeci schody nemejou .....





Jinak nezůstala jsem u jednoho sárí. Před 14-ti dny jsem si koupila ještě jedno. Krásné viskózové a citím se v něm opravdu jako princezna.



Žádné komentáře: